Have you ever been swindled by a swindler who lies 'cause he wants to see you smile, have a good time, be inspired and he doesn't want for you to cry or know he cries inside, so he hides behind his great triumphant rock and roll disguise.




Jag.

Total idétorka och brutal mensvärk. Huvudvärk och yrsel, men jag har Ben&Jerrys så jag ska inte klaga. Skara-saknad också, men på fredag gör jag stan osäker och drar eventuellt ned till Göteborg och kramar på min bro. Eventuellt.

Tisdag, då börjar skolan igen. Jag ska vara där tioisch och tillsammans med alla andra estetarhippies springa runt förvirrad och känna mig lika liten som knyttet. Men det blir nog bra, dock skulle jag inte klaga på lite mer sommarlov. En eller två månader kanske.. Gå tillbaka i tiden? Yes please, lemon.. cheese.

(Ja, jag har hamnat i någon slags dinosaurie-fas. Märks det eller?)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag tycker vi går tillbaka i tiden ja! sommarlov ftw!

2010-08-15 @ 20:46:58
URL: http://thewierdsister.blogspot.com/
Postat av: Alice

Kan du inte komma till Göteborg när jag och Marcus faktiskt är hemma? ;_;

2010-08-16 @ 00:00:44
Postat av: Nora

Alice: Det blir antagligen inte götet i helgen ändå så. :)

2010-08-16 @ 09:30:53
URL: http://saganomnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0