"Be faithful in small things because it is in them that your strength lies." - Mother Teresa





Julgranen lyser så blått att jag hoppade till när jag klev utanför min sovrumsdörr och vände blicken uppåt mot min och pappas hemska skapelse. En vit plastgran med svarta kulor, blå ljusslinga och en liten sombrero som stjärna på toppen. Katterna såg fundersamma ut när vi pyntade den vita bjässen. Vilket de antagligen gjorde rätt i. Herregud.
Julskinkan doftar annars underbart och nu är det bara en liten timme kvar till dopparedagen. Men julkänslan går upp och ner som om den vore en studsboll på sockertripp. Upp och ner, hit och dit.
Kan bero på mördarmensvärken som drar i mitt humör. Men det blir nog en fin jul, det tror jag.

Kommentarer
Postat av: mikaela

granen ser fin ut!

2010-12-24 @ 22:10:18
URL: http://mikaelaela.blogg.se/
Postat av: Skywalker.

hoppas du hade en fin jul!

2010-12-26 @ 12:10:50
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0