There's seven hungry tigers in my underwear drawer. At least the last time I count, by another probably more. I don't care if they stay there as long as they don't poop on the floor.


Tumblr.

Jag har kommit fram till att fötter är inte så jäkla äckliga som många tycker. Jag stör mig jättemycket på folk som bara åker buss en hållplats, när de inte har några fysiska svagheter whatsoever. Jag är jättebollrädd, jag hade t.om en mardröm inatt om bollar. Jag ställer enorma krav på mig själv. När jag var åttaisch sket jag i skolan i typ ett halvår och satt i en fåtölj 24/7, kollade på Våra bästa år och Animal planet. Jag lärde mig engelska fortare tack vare det. Jag viker båtar av nästan alla papperslappar jag hittar och gör räkor av alla sugrör osv. Jag har väldigt svårt att slappna av med folk som jag nyss har träffat som plötsligt är i mitt hem, typ kompisar eller partners till familjemedlemmar. Jag skulle faktiskt kunna lägga ut en enorm summa för att bli av med min laktosintollerans. Det jag mest vill ha just nu är en bärbar cd-spelare, för att kunna göra blandskivor. Då och då kommer jag på hur aspergigt jag tänker och oron för att göra fel jag ständigt känner. Jag har smått OCD med talet tre, men det rimmar så jag klagar inte lika mycket som jag skulle kunna göra. Jag utstöter små ljud större delen av min dag, typ som "mouaaaah" och "Grrrwwrrr", "nomnomnom". Jag älskar min syster mer än allt annat och om jag åkte till en öde ö och bara fick ta med mig en sak, så skulle det antagligen vara hon. Jag har en grej för gammaldags saker och uttryck. Jag skulle vilja jobba som fritidsledare bara för att få vara med i alla lekar. Saknar. Jag har fått bättre självkänsla efter Arvika och har börjat gilla mina ben. Jag har glömt senaste gången jag bullimiade mig vilket jag är jättestolt över. Jag villvillvill gå på maskerad och klä ut mig till en Stegosaurus, som också är min favoritdino. Jag har aldrig haft något för dockor och lekte istället med bilar och lego när jag var liten, men fick en period då jag tvingade mig själv att leka med dockor bara för att vara som andra tjejer.

Jag vill att det ska bli Onsdag, like now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0