"Dream as if you have forever. Live as if you only have today." - James Dean


Från introt i Rocky horror picture show.

Mitt rum är fruktansvärt kallt och tråkigt. Borde städa, verkligen. Att det ska vara så svårt att göra det lite mysigt. Galet I tell you. Just nu tar det liksom bara stopp när jag ens tänker på det. Väntar på att det lilla glada ljuset ska visa sig, bara för en liten stund om det är jobbigt att klämma in i schemat, så jag kan komma in i den där sinnesstämningen som oftast resulterar i ett nystädat rum.
Det brukar komma sent in på natten, så jag börjar undra om det är från en annan tidszon eller något.

Det är lungt dock för jag fångade nyligen Ho-Oh. (är jätteseg att spela jag vet, men hur svårt det än är att tro så brukar jag faktiskt ha ett liv) Så nu kan jag flyga längs regnbågarna med vinden i håret, ända tills slutet där en liten brun keramikkruka fylld med guldmynt står - som jag snor och lever loppan med på red light district. Yeah.

Kommentarer
Postat av: Tuve

POKÉMANS! LET ME SHOW YOU THEM!

2010-11-15 @ 21:15:16
URL: http://muterade.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Sv: Oj, har skrivit dit min ålder nu. Men jag är 17år. Fyller 18 i April :)

2010-11-18 @ 12:06:16
URL: http://iwantaperfectsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0