Wildfire.

Jag är inte så mycket för kedjegrejer, vare sig det handlar om sms, mejl eller i detta fall ens blogg. Så egentligen skulle jag inte tacka och ta emot, utan bara kasta iväg och somna om. Men denna gång kom det från en blogg som jag inte kan få nog av, driven av en tjej är så fantastisk stark och uttrycksfull. Så nu tänker jag faktiskt följa med strömmen, ehe.

Fick en så kallad BBA av Daniella.

Vinnare av Beautiful Blogger Award ska:
Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg
Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv
Ge vidare awarden till 7 bloggare
***
7 saker om mig:
"Vinnare av Beautiful Blogger Award ska:
Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg
Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv
Ge vidare awarden till 7 bloggare"

***

7 saker om mig:
1. Jag måste alltid tvätta händerna i iskallt vatten efter att jag har duschat.
Sense? It doesn't have to make sense, I'm dronk!
2. Min käke knäcker en massa när jag tuggar.
3. När planer ändras i sista minuten bryter jag oftast ihop.
4. Jag uttalar "blev" som "bläv".
5. Jag är skåp och lucknazist.
6. Åksjuka i tåg, buss, bil. I has it.
7. Mitt riktiga namn är egentligen Mitch Connor.


Sen ska jag tydligen ge till ytterligare sju personer.. Den som vill, får göra det.
Min huvudvärk tar snart kål på mig, så det blir en tupplur tills det är dags att klistra sig fast framför senaste avsnittet av The walking dead.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh. vad glad jag blev av att läsa det där.

2010-11-29 @ 14:06:26
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: dani

svar: det är en kod jag kan skicka till dig senare:D

2010-12-02 @ 18:27:43
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: alice.

Sv; En del av mig vill lägga ut den, men en del av mig skriker att inte lägga ut den. Vi får se.

2010-12-02 @ 18:34:07
URL: http://svalhjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0