My heart is a flower.



Ger all min uppmärksamhet till The Little Sandwich That Got a Guilt Complex Because He Was the Sole Survivor of a Horrible Bus Crash med King missile med en handduksturban på huvudet. Inveg mitt Disney Princess-schampoo som jag fick lite sådär random av pappa förra veckan. Så nu luktar jag Lily blossom och känner mig som en riktig prinsessa. King missile är förövrigt ett utomordentligt band som ni borde ge iallafall lite tid åt att lyssna på. Texterna är totalfabulous.

Dagen har bestått av ständig huvudvärk, vilket jag mest skitit totalt i för att klara av skoldagen något sådär. Men den har dunkat och försökt avliva mig i bakgrunden, hela dagen, hela kvällen.
Kapade mitt schema mitt itu så nu går jag bara till 12:20 varje dag, det känns helt underbart. Nu kommer jag faktiskt orka. Har aldrig klarat av att gå i skolan mycket längre än till lunch, aldrig. När det väl har hänt jublar hela världen och jag känner för att fira med en stor prinsesstårta, synd bara att jag är laktosintollerant.

Ser fram emot helgen och stolsfesten, saknar min tiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0