Bloggar som mitt hjärta klappar lite extra för. (bilderna agerar länkar)


Mrs Wolf, Malin. Vacker, kreativ, unik. Behöver jag säga mer?





Ingela. Hennes skriverier fångar min uppmärksamhet som en fjäril i ett nät. Och det är rätt så irriterande att vi inte har träffats än, trots alla chanser. För på något konstigt sätt känns det som att vi matchar.
(har fortfarande kvar dina brev på min vägg)





Sjukt begåvad och unik tjej, jag bara vet att hennes teckningar kommer bli råkända någon dag.





Danni, Danni, Danni. Underbar filur med riktig skrivartalang, jag önskar dig all lycka i världen hjärtat. I sommar ska vi träffas igen, och prata om världens alla ting på din balkong med rödvin i magarna.
Never gonna let you go.





Emma Blåval. Verkar leva i en sån mysig 70-talsbubbla, med fina fotografier och målningar. Hon är den vita svanen bland de svarta kråkorna.



Kommentarer
Postat av: Danni.

Men wow. Vad gör jag bland de fina tjejerna? You're wierd. ♥

2011-04-07 @ 11:36:40
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0