Nakna fötter på den svala asfalten.








Brooke Schmidt, tumblr x2, Claude K. Bell.

Har varit barfota flera dagar i rad nu, med grus och asfalt som härdar mina fotdynor. De har varit instängda i skor och strumpor alldeles för länge nu känner jag. Har också varit på picknick med läkarstundenter och doppat fötterna i den kalla fyrisån. Solen har bränt mot min rygg, och jag har köpt ett par runda solglasögon. Ungefär sådana som Osbourne har.

Det känns som sommar, så jag förvånar mig själv då jag inser att jag har ju påsklov nu. Känns inte som April, inte alls faktiskt. Alla är höga på D-vitamin, med glitter i ögonen och snart fräkniga kinder.

Kommentarer
Postat av: Daniella.

vill också bli fräknig.

2011-04-18 @ 01:29:30
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag total förälskade mig i den andra bilden, herregud vad fin.



2011-04-20 @ 00:13:39
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0