Ormägg.







Fick en sån där jobbig panikångestattack som jag hade för några veckor sedan imorses. Denna gång kändes det inte lika dödligt, men fortfarande fruktansvärt jobbigt. Min kropp blev så påfestrad att jag grät hejdlöst utan att hjälpa det. Jag låg i klass-soffan med händerna på magen och min religionlärares tröstande ord, efter en timme kände jag mig bättre. Har fortfarande ont i bröstkorgen, men jag behöver inte kippa desperat efter andan samtidigt som hjärtat springer iväg. Hoppas bara att det inte visar sig igen under dagens gång, är inte alls välkommet.
Ormen Sheik har visat varför hon har matvägrat genom att lägga ägg! Obefruktade som jag inte är särskilt förvånad över, därför är de så små och gula. Det är en lättnad, började bli smått orolig om hon hade gått och blivit sjuk och därför inte åt.

Hennafärgningen funkade bra, så nu har jag ingen hiskelig utväxt längre. Dock luktar henna väldigt underligt. Ungefär som nypon och hö.

Kommentarer
Postat av: emma

Fina Nora. Jag hoppas att dina andetag är enklare att ta idag. Och att solen lyser lite på dig och ditt fina hår.

2011-04-16 @ 12:49:01
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: Daniella.

Henna har en helt förträfflig doft. Sen Emil färgade sitt luktar ja på hans hår så ofta jag kan. <3

2011-04-17 @ 02:18:30
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0