Fjäll









Har rensat och städat och dammat min bokhylla. Känns fruktansvärt skönt, att slänga cirkus hälften av innehållet och göra fint med halsbandshängare (stod tidigare bortglömd i mitt fönster som en ljushållare och samlade damm, tills idag när jag gav den en blick som fick min inre röst att skrika "VARFÖR TÄNKTE JAG INTE PÅ DET?")och bergsgeten som körsbäret på toppen. Ha en fin uppställning av böckerna istället för en kaotisk hög som lätt skulle kunna misstas för ett jordbävningsoffer. No kidding.
Dexter har ömsat och är nu snyggare än någonsin, trots det gömmer han sig i kuddfodralet. Tittar ut ibland för att se vad som händer i min oas. Och även fast det är den värsta dagen på veckan mår jag helt okej. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: matilda

Nörd jag är ^^'' trodde första bilden var en bild på en död Basilisk när jag kollade snabbt hehe!

2011-04-03 @ 17:49:46
URL: http://www.thewierdsister.blogspot.com
Postat av: emma

svar: Åh skulle du. Tänk Nora om du gjort det, då kanske vi skulle känt varandra. Vilken årskurs går du nu, om jag får fråga?



Så himla vackra foton. Det låter så fint också, allt du skriver.

Ta hand om dig fina.

2011-04-03 @ 19:44:30
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0