Tankar från göteborg.

Ångan från jacuzzin steg långsamt upp mot himlen och ut i rymden.
Vi satt och pratade, med vattnet som kramade om och värmde våra kroppar i luftens tre minusgrader. Inte så farligt kallt kanske, men tillräckligt för att vi skulle frysa ned till tårna. Jag hittade karlavagnen och orions bälte. Pinsamt nog kan jag inga fler stjärntecken, men det räcker för att jag ska kunna titta upp mot det svarta och känna igen formationerna som talar om för mig att jag är hemma, trygg i min galax (tittar nog lite för mycket på science fiction-filmer).
Jag och Linda hade biodate med blockbuster och filmen Sanctum. Den var frän, särskilt musiken. Lite mycket vatten kanske, fick mig att sakna simmandet. Dock är jag inte så superimponerad av dagens 3D-effekter, alldeles för blurrigt i bilden, så ögonen blir rätt så trötta. Erkänner att jag tyckte att Aslan inte var särskilt bra animerad i den första Narnia-filmen. Min smak hör nog hemma i framtiden. För estetisk för mitt eget bästa, osv.
Linda har de sötaste katterna f.ö.
Även om de är banditer.








Ångan från jacuzzin steg långsamt upp mot himlen och ut i rymden.
Vi satt och pratade, med vattnet som kramade om och värmde våra kroppar i luftens tre minusgrader. Inte så farligt kallt kanske, men tillräckligt för att vi skulle frysa ned till tårna. Jag hittade karlavagnen och orions bälte. Pinsamt nog kan jag inga fler stjärntecken, men det räcker för att jag ska kunna titta upp mot det svarta och känna igen formationerna som talar om för mig att jag är hemma, trygg i min galax (tittar nog lite för mycket på science fiction-filmer).

Jag och Linda hade biodate med blockbuster och filmen Sanctum. Den var frän, särskilt musiken. Lite mycket vatten kanske, fick mig att sakna simmandet. Dock är jag inte så superimponerad av dagens 3D-effekter, alldeles för blurrigt i bilden, så ögonen blir rätt så trötta. Erkänner att jag tyckte att Aslan inte var särskilt bra animerad i den första Narnia-filmen. Min smak hör nog hemma i framtiden. För estetisk för mitt eget bästa, osv.


Linda har f.ö. de sötaste katterna!
Även om de är banditer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du har haft det otroligt fint här.

2011-02-25 @ 10:49:37
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

söta katter :)

2011-03-09 @ 22:29:50
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0