Vifta på tårna och sjung för fåglarna


En av mina favoritgifs. Borde lära mig att göra själv, visst kan man göra det i photoshop?

Pappa köpte hem en bok från bokrean häromdagen, med 500 olika recept på muffins. Så jag och pojkvän trollade fram en plåt med banan och honungsmuffins. De var lite konstiga, men helt okej goda. Nästa gång blir det någonting med choklad om jag själv får bestämma.
Och även fast det är söndag och jag har mått lite sisådär sen igår, så känner jag mig lycklig. En rätt konstig kombo kanske, men ja. L y c k l i g. Tror det beror på dina varma kyssar och tryggheten.


ps. har köpt Arvikabiljett nu, allt känns genast mycket bättre! ds.

Kommentarer
Postat av: evelyne

Åh, tack!!

och ja man kan göra gif-bilder i PS, fast inte alla dock. eller så är det bara min som är efterbliven haha.. :C

2011-02-28 @ 17:16:31
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se/
Postat av: danni.

googla makeagif, jag gör mina online!

2011-03-05 @ 16:53:29
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0