"Some drink deeply from the river of knowledge. Others only gargle." - WOODY ALLEN



Lär mig om Goethes färglära i skolan och tecknar blyertsporträtt på matematiken. Kan inte fokusera mig ett dyft när räknehäftena läggs framför min näsa. Går bara inte. På lunchen var jag med en vän på Universitetet, vi påbörjade min karaktär till Dungeons and dragons och åt värd (läs: laktosfri) mat. Det var trevligt, och jag ser verkligen fram emot att kliva in i rollspelsvärlden. Har ju bara tagit ett par år.

För tillfället distraherar en distinkt magvärk mig från himlen och små knutar börjar ta över min rygg.
Men det gör ingenting, jag har ju lego.

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

matematik är så hemskt.

2011-02-10 @ 10:48:00
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0