Slå knut med mig.



Varför skräms så många av att det är Mars? Själv hoppar jag av lycka när jag hör fågelsång och ser knoppar på biggaråträdet. Även om det inte är min dag idag. Gräver ned mig i min täckegrotta som en flykt från omvärlden, den vackra men den samtidigt så krävande omvärlden. Drakarna har också sin egna grotta, som jag köpte igår (tillsammans med 25kg sand, en rot och ett UV-lysrör för sammanlagt 929 riksdaler). Fastän den egentligen bara rymmer en orm, har båda två knökat in sig till en stor fjällig knut som höjer grottan två centimeter över terrariebottnen. Ser rätt så gosigt ut.

Tittar på Black swan, mår illa.

Kommentarer
Postat av: Lejonhjärta.

skall titta på black san senare. verkar fin.

2011-03-14 @ 11:59:19
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, eller hur. Vill så gärna ha en liten knubbig kent haha. Du är finare.

2011-03-14 @ 12:19:53
URL: http://vapenbroder.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0