Gäspningar och en liten liten fråga











Mitt huvud domnar liksom bort. Jag är på gränsen att somna varje sekund och formar så stora gäspningar att jag får ont i käken. En snigel kan sova upp till tre år. I wish.
Har målat en hel del, fina flickor som vanligt. Vill variera mig med motiven, men det står ofta still och utan att tänka på det gör jag ett par till jordgubbsröda läppar med pennan.
Vet heller inte vad jag ska forma för ord, vad vill ni se mer här? Vad ska jag skriva om? Mer teckningar, mer djupa ord, mer av mina foton? Mer inspiration? Jag vill att ni ska trivas så bra som möjligt här i min lilla hörna, ni gör ju mig så glad i ögat. Hoppas det är liksidigt.

Kommentarer
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

mer av din vardag. <3

2011-03-29 @ 21:47:24
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0