"My snowman is alive!" "I'm not a snowman, I'm Chang!"



Jag måste bara få ur mig detta innan jag spricker.
Senaste Community var rent guld. Att det handlar om Abed i hela 21 minuter och 17 sekunder är ju prima, men att det spårar ur totalt i ett skimrande winter wonderland med en radiostyrd christmas pterodaktyl, svängande sånger och Professor Duncan som en trollkarl, är helt underbart. Allt i stop motion. Tänk om detta var en långfilm!


Min julkänsla finns däremot inte och eftersom den alltid har visat sig vid den här tiden på året, saknar min kropp den. Även om min hjärna inte gör det. Jag hänger liksom inte med för tiden går så bedrövligt fort, lite jobbigt om jag ska lägga handen på hjärtat. Kanske beror det på att jag inte har någon julkalender detta år som jag kan se fram emot varje morgon (dissen på SVTs och oioioi.se's är ju inte särskilt julig, även om den är bra) så det blir nog att blåsa dammet av en gammal goding som kan få äran att sätta stämning i min vardag fram till den 24e.
Typ mysteriet på greveholm.

Kommentarer
Postat av: mitta

jag funderar allvarligt på att typ maila svt och be dem börja spela om alla gamla julkalendrar. Typ börja med Trolltider, Teskedsgumman, Mysteriet på Greveholm, Pelle Svanslös, Dieselråttor och Sjömansmöss, Fem myror är fler än fyra elefanter, Julens Hjältar och typ Ronny&Julia!

VARFÖR SUGER DAGENS JULKALENDRAR FÖR!? TT_TT

2010-12-11 @ 11:12:09
URL: http://www.thewierdsister.blogspot.com
Postat av: Anonym

barnen nu har ju inte sett dem gamla serierna, så det skulle inte göra någonting att spela om dem.

2010-12-14 @ 13:10:37
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0