All I know is that I don't know nothing.



Känns inte som att någonting händer egentligen, mer än att Kärlek och uppror med Ebba grön spelar på LPspelaren och irländarhunden som skäller på ingenting.
- Jag stickar ett cdspelarfodral med ett garn som jag inte kan bestämma om det är snyggt eller bara ser ut som färggrann spya. Bilder kommer när det är klart, vilket det lär bli inatt. När det är avklarat ska jag påbörja mitt enormahalsduk-projekt. Köpte ett garnnystan i en fin röd nyans som jag ska börja med, sen får vi se hur det slutar. Har ingen som helst aning alls hur det kommer sluta,
men det blir nog asbra.
- Jag ska flytta ner i gästrummet i källaren här hemma hos mamma, så jag blir mer ifred. Något som är väldigt viktigt för mig. Om jag inte får tillräckligt mycket med me-time bubblar jag över likt en sån där hemmagjord vulkan som alltid deltagar i uppfinningstävlingar i tecknade serier. Har en ganska skarp bild framför mig som jag vill att det rummet ska se ut i slutändan, med tv och den gigantiska skinnfåtöljen och vårt playstation och mysbelysning som är s u p e r b.
- Jag ska tydligen till Dreamhack i vinter också vilket jag känner mig laserpeppad på, även om jag inte ska lana utan jobba i pysselhörna/café á la OPC. Och dreamhack betyder roadtrip, och det är alltid kärlek.

Okej, det kanske visst händer saker just nu. Men jag vill ha mer, jag vill att det ska hända någonting helt crazy, som att jag hittar ett dinosaurieägg eller att Mork från Mork & Mindy knackar på dörren.
I would be like "SHAZBOT!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0