Chase those crazy baldheads out of town.

















Jon fick ett mail av en dansk för några veckor sedan.
Dansken Niels som var jätteledsen att han inte hade anmält sig i tid till våran fest.
Du vet, den där festen som vi inte hade någon aning om att vi skulle ha.
Att han lyckades pricka rätt på två namn tyckte jag var riktigt duktigt, så han vinner en kanelbulle dagen till ära, och därför kunde vi inte låta bli att fullfärda det här spektaklet. Det kanske inte var den festen som Niels hade tänkt sig, men den blev riktigt mysig och lyckad ändå! Folk skulle alltså ta med egen stol, som Niels sade att han och Solveig kunde göra.

Man lekte med kinderäggsleksaker, man dansade låddansen, man skrev kryptiska meddelanden på undersidan av köksbordet som inte alls var särskilt kryptiska. Man satt på sin stol och man åt Lindas supergoda muffins som hon hade bakat till oss. Många drack också ginger beer, men det är så äckelpäckel att vi inte behöver prata mer om det. En fin fest med andra ord. (förutom ingefäran)

Mindre fint att vissa inte kan acceptera ens privatliv.
Mindre fint x2 att ha mensvärk.
Men lite fint att dricka earl grey med honing i medans man nedbäddad i soffan tittar på Pixar-filmer.




Gruppbilden: Jon
Resten: Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du mig så visste jag inte att det var så hemligt.

2010-10-07 @ 04:34:21
Postat av: Nora

Obviously eftersom jag ville vara anonym.

2010-10-07 @ 12:50:15
URL: http://saganomnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0