Tangentbordsdansare.



Det tog rätt så många minutrar innan jag hittade den. Jag kan inte alls mycket om datorer, processorer eller grafikkort så jag fick ta till experthjälp av far och Pojkvän, och en eller två timmar senare satt jag hemma med en uppackad Acer emachines e642 framför näsan. His name is Johnny boy och han är numera min livskamrat. Känns ganska hemskt att säga en sån materealistisk sak egentligen, Men det är svårt att inte vara det i dagens samhälle. Ibland önskar jag mig bort till tiden då datorn bara var en fluga som skulle försvinna om ett år. Då man spenderade mer tid vid brevskrivande och telefonpratande. Eller då man bara levde i nuet och inte visste om världen bortom horisonten.
Men ändå sitter jag här nu med min Johnny boy (som besatt) istället för att andas luft utomhus.

Kommentarer
Postat av: ¤

jag kan ingenting om datorer heller. men så länge den kan ha internet är jag nöjd ♥

2011-04-24 @ 23:10:51
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0