Du är en illusion framför mina ögon







Ni finner mig framför l´illusionniste med favoritkoppen i handen (det är en lejonunge på andra sidan. Och ett hack i kanten, men det gör den bara ännu charmigare), fylld med hemmagjord varm choklad och grädde från gårdagens pannkaksfrukost. Det ska bli spännande att se om den här filmen är i samma klass som The triplets from belleville, min absoluta favoritfilm. Samma regissör alltså.

En humla försökte panikslaget att karva sig genom altandörrens glasfönster tidigare. Jag öppnade och lät dörren stå på glänt ett tag och jag antar att den tillslut hittade den friska luften som lockade utifrån, om inte katten tog den. Men jag hoppas att den kom undan rovdjuren och fick smaka på himlens ljuva frihet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0