"Hej KP, jag hade sex med en pojke för ett år sedan och nu har mina bröst börja växa. Är jag gravid?"







Kvällen spenderades i en liten med luftig lägenhet i Eriksberg här i Uppsala, hos fina Paulina och hennes Leon. Ett jordnära och galet par som efter några timmar med ordbyten och skratt fick det att kännas som att jag hade känt dem hur länge som helst. Även fast detta var första gången jag steg in i deras bo, och jag bara har träffat P en eller två gånger innan (hon har nyligen börjat i min klass).
De hade en dansstång i det största rummet, som jag fick testa på att snurra runt. Det var något jag mer än gärna gör igen! Att svinga runt runt runt i en cirkel, tills yrseln tar emot mig med sina diffusa armar. En slags befriande känsla.
De lät mig rita på deras sovrumsvägg också, det blev en godnatt-räv precis över sängen. Solnedgången visade sig och vi tre låg som en asgarvande hög bland kuddarna, med skämt om KP och sex, så som det ska vara.

Känns väldigt trevligt att jag och mamma flyttar åt det hållet så det inte alls är långt mellan våra portar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0