"From the time we’re born until we die, we’re kept busy with artificial stuff that isn’t important." - TOM FORD



Världen börjar tina, och katterna lapar sol. Det gör mig glad.
Jag sitter i köket och lyssnar på vattnet som kokar tillsammans med bulguren. Dålig P3-pop i bakgrunden.
Var hemma från skolan idag, och tittade istället på Nyckeln till frihet och skrev brev. Var också ned på stan en sväng, var riktigt sugen på att testa på Kast med liten unge inne på Cubus där en femåring sprang runt runt runt och övade på sitt ylande. Men istället köpte jag batterier till min CD-spelare och cruisade runt i centrums alla underklädersaffärer. Såg en mäkta söt rottweiler ett par gånger på gågatan mellan butikerna. Den var svart och vit och var som en liten häst. Den hoppade och lekte. Jag dog lite, ville rida iväg på den.

Linneväder, SOL, festival, folkis i stadsparken och barfotapromenader. Kan knappt vänta.

Kommentarer
Postat av: mathea

sv: YEAH!! Kommer att bli grymt ju! :D Fy fasiken vad nice det kommer att bli. Åh, längtar så mycket.

2011-02-03 @ 08:52:31
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

det är vår snart. helt underbart.

2011-02-03 @ 10:36:50
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

(sv) fyra på höfterna. ser ut som om det är två stavar, fast det är fyra stycken. över höftbenen.

2011-02-03 @ 11:13:54
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0