Vintern försöker sluka oss men vi står emot.



Idag har snöflingorna dansat så vackert ned mot marken, så sakta och försiktigt. Svårt att slita blicken.
Har målat med akvarell hela dagen och ätit dadlar. Nu sitter Pojkvän och spelar Resident evil 4 medans jag är placerad på golvet och trasslar ur karnekalonhår som ska bli dreads till en vän. Det är så mycket att jag själv blir trasslig i huvudet. Vill istället dricka litervis med english breakfast och se på (500) days of summer. Med pusspauser och kanske en katt på magen. Och så rökelsen.
Funderar på att börja skriva drömdagbok. Så fort jag får pengar ska jag inhandla en av de där underbara skrivböckerna från Akademibokhandeln, de brunbeige med prickar.

(har föresten fått en helt underbar present av pojkvän som jag ska visa snart! Ledtråd: musik)

Kommentarer
Postat av: emma

älskar bilden.

och du skriver på något speciellt sätt som drar in en. du är finfinfin!

2011-02-16 @ 13:39:11
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: danni.

jag gillar din nya header.

2011-02-21 @ 20:23:33
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0