"Never doubt that a small group of thoughtful, committed, citizens can change the world. Indeed, it is the only thing that ever has." - MARGARET MEAD













Solljuset träffar mig rakt i ansiktet och jag hör din puls i mitt öra. Ett lugn kramar om världen.
Inatt fick du mig att somna fastän jag var klarvaken, tack vare din mjuka andedräkt mot min kind och dina varma händer om min kropp. Du säger att du önskar att du kunde göra någonting, att du känner dig hjälplös.
Tro mig, du gör så mycket med att bara finnas vid min sida.

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

dina inlägg är så perfekta.

2011-02-01 @ 14:29:30
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0