"Don’t sing for an audience. Don’t write for a genre. Don’t act towards a stereotype. Don’t live for other people."









Dagboken jag köpte igår fick ett nytt omslag à la gammal sjal (från början var boken röd, glittrig och ganska tacky) och tillsammans med mitt otroligt fina luggrufs började jag klippa och klistra bland sidorna tills limmet tog slut. Så det blev tejpen..tills den också tog slut. I-landsproblemen bara sköljer över mig, snart drunknar jag säkert. oh god.
Men det blev en fin dagbok iallafall, och det är det som räknas, enligt mig.

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

ja, dagboken ser jättefin ut ♥

2011-01-09 @ 13:14:05
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0