Kanske är jag döende.



Låter musik dansa nästan kaotiskt ut från högtalaren, Free bird med Lynyrd Skynyrd. Det urartar sig med gitarrsolon som får mig att själv vilja dansa och snurra ut på en äng för att sedan ramla ned i gräset och hitta former bland molnen. Jag dagdrömmer så mycket, flyr till min egna bubbla. Mitt Narnia. Ni kanske vet hur det är.

Igår mådde jag jättekonstigt. Totalkraschade cirkus tre-fyra gånger under dagens gång; stannade upp och fick svårt att andas, mådde illa, blev svag i hela kroppen och var nästintill att svimma. Det var hemskt, trodde ärligt talat att jag skulle sluta andas och dö.
Mamma och Pojkvän tror att det är ångest eller oro, jag vet inte vad det är isåfall. Har egentligen ingenting att oroa mig för, fast jag vet att jag är rejält duktig på det. Att oroa mig för otroligt onödiga och irrelevanta saker alltså. Idag: mår fortfarande illa och andas tyngre än normalt, men det börjar gå mot bättringsvägen tror jag bestämt. Fick tillsägelse av mamma att ta det lungt, gå ut i solen och gosa med katter. Låter rätt så bra.

Kommentarer
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

gå ut i solen och gosa med katter. det låter jättebra.

2011-03-23 @ 11:49:27
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0