Datorlös.



Min dator är ett vrak. Skärmen håller bokstavligt talat på att falla isär och laddaren är kaputt så ja, heldöd. På en sida är det ganska behagligt, att inte ha den där som lockar mig med Facebook och serier. Men samtidigt är det smått jobbigt, att inte kunna kolla nödvändiga mail och dylikt. Just nu passar jag på att tjyva mammas dator nu när hon inte är hemma. Annars jobbar hon vid den dagarna i ända.
Summan av kardemumman är iallafall att jag kanske inte blir så närvarande de kommande dagarna. Ska åka in till stan imorgon och kika efter en ny livskamrat, men är ju inte alls säkert att jag hittar någon som faller mig i smaken. Vi får se, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Daniella.

du har säkert uppdaterat det här för evigheter sen. men hoppas du hittar en kamrat. puss♥

2011-04-24 @ 19:50:53
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0