Som en euforiliknande känsla.





Två foton från förra tisdagen när jag myste i stadsparken tillsammans med radarparet Paulina och Peter. Jag lärde mig nästan att rocka rockring utan att gång på gång ovilligt låta den falla ned mot gräset. Jag testade på Yoga för första gången in my life och blev kär de första sekundrarna, hamnade i ett slags lugn. Som en euforiliknande känsla. På kvällen gick jag på teater, Evigt ung. Det var en rockmusikal och fick mig att bli rädd för döden, samtidigt känna en längtan till ålderns höst. Jag vill veta hur det är, men helst vara frisk och inte stöta på amnesia och liknande.

Längtar till havet, grymt mycket.

Kommentarer
Postat av: danni

jag vill åka upptill uppsala. vad fint.

2011-04-26 @ 15:28:36
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0