Den glittrande havsytan slukar mig.




Solen har bränt mina armar och solstingen tog mig idag. Det hade varit guld med en sjö nära hemmifrån, som man hade kunnat simma bort värmen i. Plaskat omkring i det glittrande vattnet och dykt ned mot den leriga bottnen, där man hade hittat gamla skatter som hade ställts hemma på stringhyllan. Men istället klunkar jag från LOKAn med smak av smultron citron, och drar ned persiennerna för att slippa den stekande solen.

Fyndande förövrigt ett helt underbart halsband igår på myrorna. Med vackra stenar i vackra färger, love love love it.

edit svar till Teklas kommentar: jag sätter upp dreadsen i en boll och sen virar jag bara sjalen runt huvudet!

Kommentarer
Postat av: Skywalker.

halsbandet är jättefint. vi har en sjö här. fast den är för kall än så länge.

2011-05-10 @ 21:23:56
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: Tekla

Åh, hur sätter du upp dreadsen sådär fint i sjalen? Supersnyggt!

2011-05-11 @ 07:41:30
Postat av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

Lust att fota mig snart? ^^

2011-05-11 @ 22:28:30
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0