Stjärnor på min natthimmel



Skrivet igår natt: Här sitter jag, mittimellan sov och vakenstadiet. Naken som den bara sanningen. Det är svart runtom, jag ser ingenting. Tankar om att springa ut på åkern, blottad för omvärlden och dansa tillsammans med älvorna. In i natten. Men jag stannar inomhus, skyddad av mitt rum och pojkvän som sover tätt intill mig. För jag känner mig så nöjd just nu i detta tillfälle, med du och jag och vi. Dina andetag lugnar ju mig, samtidigt som du ökar min puls till max.

När jag väl hade somnat drömde jag om att jag fick Leukemi. Att det dock fanns ett botemedel till det och de flesta överlevde, men det var inte säkert att jag skulle göra det. Jag tappade hår fort fort och väntade mest på att allt skulle ta slut. Vaknade upp fylld av mörker.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska bli kul att se vad du får fram :p



Förresten är din blogg jättefin!

2011-04-28 @ 12:51:55
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Ingrid.

Mardrömmar är läskiga.

2011-05-03 @ 10:31:13
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0