"Do not bite at the bait of pleasure, till you know there is no hook beneath it." - Thomas Jefferson






Tumblr, tumblr, tumblr.

Jag har aldrig varit så förtjust i att det helt plötsligt rasar ned tonvis med snö utan ens en liten förvarning. Nej, jag vill att det ska smyga sig fram så man hinner sticka klart halsduken som man vet kommer behövas rätt så snart ändå. Man vill ju ha lite koll på vad som händer. Men nu har jag bestämt mig för att även om det är så kallt och slaskigt ute som det är för tillfället, så ska jag inte vara så hatfylld gällande snön.
Det är ju ganska fint ändå.

pulkaåkning.
snögubbar.
igloos.
snöbollskrig.

Och sen en kopp varm choklad med vispgrädde när man har pulsat färdigt ute i vinterlandet.

Kommentarer
Postat av: MirrePP

jag själv älskar känslan när man drar undan persiennerna så är hela gråa sverige helt täckt av ett täcka fint snö!

2010-11-12 @ 14:48:17
URL: http://littlegirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

snö är bäst. <3



(skrattade oerhört år översta bilden)

2010-11-15 @ 13:12:48
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0