Fussing and fighting.






Margot Pandone

Ni hittar mig ihopkrupen på köksmattan, med ansiktet intryckt i björnhundens päls. Råkar blöta ner den med mina tårar som inte tycks vilja sluta. Lyckades dumt nog bita av naglarna så de numera är sådär äckligt korta igen, står inte ut.
Känner mig överöst med deadlines och krav och benen är lika torra som sahara, munnen är lika torr.
Igår när eftermiddagen började röra sig framåt var jag så irriterad, så arg, och inte visste jag varför. Ville bara skrika att allt skulle fara åt helvete och ingenting tycktes göra mig gladare, iallafall inte långvarigt.
Dagens guldkorn var väl att en låt med Le tigre  plötsligt spelades upp i p3 under bilfärden hem till mamma.

Jag börjar misstänka att jag har en förkylning på gång. Jag är stel i musklerna och går hand i hand med en spänningshuvudvärk. Lite halsont på det också. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0