Som en liten My





Nu när Daniella är på besök i Uppsala tog jag självklart tillfället i akt och träffade henne över en fika och lite isfestival-skådning. Det var superkallt ute och fingrarna blev istappar, så vi sökte värme på Hugos där musik från Dunderklumpen spelades i högtalarna. Hon fick min gamla Hattifnatt och en kaffe, och jag fick mumin-tuggummi av henne. Det var riktigt kul att träffa bruden, var ju första gången. Känner henne inte sådär superbra, men gillar henne skarpt!


(och så söt!)

Kommentarer
Postat av: Lenita

svar: ja, joels i uppsala. tämligen fint cafeé. således är också hugos. dem har nog bland det godaste kaffet i den här stan. vilket är ditt favoritcafé i uppsala (har lagt märket till att du som jag också bor i uppsala)?

2011-02-15 @ 22:14:18
URL: http://prozac-vs-heroin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0