"If you can't get rid of the skeleton in your closet, you'd best teach it to dance." - George Bernard Shaw





Två lagom suddiga bilder får representera gårdagens nyårsfirande.

Jag stiger in i det nya året med förhoppningar om att jag går tillmötes 365 relativt värda dagar.
Det finns inga nyårslöften i mina tankar, för jag vet att de jag brukar avge snabbt går i kras. Eller det finns ett litet löfte, som är att det här året ska jag banne mig närvara på redaktionsmötena för WORD. Det är ju inte precis ett sådant där avståfrånsötsaker-löfte så jag känner på mig att jag lyckas hålla det - herregud vilken asocial tönt jag verkar vara.
Jag skulle vilja sammanfatta hela 2010 här, med bilder och sagor, men om jag ska vara ärlig så har jag inte så mycket minnen från året, alls. Det känns jobbigt, min hjärna har antagligen förträngt en hel del. Det är bara Juli och framåt som är helt klart. Allt innan får jag anstränga mig för att komma ihåg. Annars är det bara, tomt.

Kommentarer
Postat av: Mathea

sv: vad är det man inte kan se efter 00-bilden :< ... ?

Ah, sådana fester är rätt ovanliga faktiskt. men det är kul att dom kommer fram när det väl gäller. haha . <3

2011-01-01 @ 20:59:47
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0