Flyg mig till paradiset.



Syster är hemma från Karibien, och det gör mig så otroligt lycklig i själen att jag inte vet var jag ska göra av mig själv. Nu känner jag mig hel igen. Planerna för att följa med till paradiset i vinter blir bara större och större (ni ser ju på bilden hur förbannat underbart det verkar vara), då ska jag klappa sköldpaddor och snorkla i korallreven. Sätta mina fötter i regnskog för första gången i mitt liv. Herregud vad jag ser fram emot det! IHHJGSFJHKSDHSDFJAH.
Har förövrigt varit rätt så sämst på att ta mig till skolan de senaste veckorna, och när jag väl är där orkar jag inte mer än en lektion. Vet inte vad det är som sätter stopp, jag har nog tappat min lust helt enkelt. Dock mår jag ändå helt okej, ångestattackerna är mindre än vanligt och jag sätter mina gissningar på att det är de längre soltimmarna som påverkar mig. Så som det brukar vara. Men jag ska ändå börja med ångestdämpande, Lyrica. För när attackerna väl kommer, när ångesten sätter fart i min kropp, då kan det bli så outhärdligt att jag vill ge upp och fly till döden.

Idag tänker jag göra allt jag kan för att kurera mitt halsont med vitaminer och honungste. Ska nog även se Tangled igen, som jag såg igår för första gången. Fyfan vilken bra animering på minspelet säger jag bara, skulle lika gärna ha kunnat vara riktiga människor som satt där framför kameran och agerade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

trassel är en väldigt fin film.

2011-03-31 @ 10:52:05
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0